傳承愛♥給家人聖誕禮物之選

文: Mo Mo
2017.12.07

聖誕節是家人相聚時刻
仲記得細個永遠都會期望爸爸媽媽送嘅聖誕禮物,又或者同兄弟姊妹交換禮物。而家大個咗嘅聖誕節反而見朋友多,對屋企人少,但係林珊珊同兩個寶貝女,電台節目主持人西瓜同妹妹野人,就無論聖誕節有幾忙,都會一家人交換禮物,大家可以睇下佢哋聖誕係點樣過,同參考吓挑選咗咩聖誕禮物畀對方同媽咪呀!


姐妹歡樂
西瓜與野人:無論有幾忙,都會堅持聖誕家庭傳統

西瓜與妹妹野人同好多姐妹一樣由細到大感情都好好,由細到大聖誕節都會同家人相聚,即使大個要返工,無論工作有幾忙碌是她們堅守的家庭傳統。西瓜說:「聖誕節我們都好忙碌,每年的家庭傳統都會聚會和交換禮物。今年我和妹妹我的事業都有新發展,經常出席不同場合或活動都要穿戴不同的飾物,所以我準備了周生生的Wrist Play系列手鐲給自己和野人,可以交換配搭不同服飾,亦代表了我每一刻都會陪伴在她的身邊。

西瓜與野人挑選的Wrist Play及Ear Play系列,可以自行把不同款式的開口式手鐲及垂吊耳環互相拼合,配搭出可以令你展示到自己最獨特風格的配飾。Ear Play系列耳飾更貼心設計出適合沒有耳洞的時尚愛好者的款式。而且設計多變,愛簡約還是玩味的風格都可以自己Mix & Match。

Ear Play 18K 黃金黑鑽石單耳環配飾 HK$1,430

Ear Play 950鉑金耳環 HK$2,030

Wrist Play 18K黃金鑽石星形手鐲HK$3,680、18K黃金黑鑽石星形手鐲HK$3,880

Wrist Play 18K黃金黑鑽石手鐲HK$4,680、18K黃金鑽石手鐲HK$5,480

感謝媽媽
傳承愛,媽媽必like聖誕禮物之選
除了姐妹之間,她們亦有顧及父母:「近幾年的工作漸見成果,我們都想為爸爸媽媽準備更加有價值、獨一無二的禮物。媽媽林珊珊對工作的態度十分嚴謹,每件事情就好似鑽石鑒定般,力求完美;她從我們小時候就已經說很喜歡鑽石,我們現在有能力送給她了。」所以在今個聖誕她們選擇了Infini Love Diamond 戒指送給媽媽,它以完美的切割和璀璨奪目的光芒代表著愛的傳承,就象徵媽媽教曉了她認真工作的態度一樣,同時也喻意着媽媽獨一無二的愛。
Infini Love Diamond 18K黃金及900鉑金鑽石戒指HKD35,200起

Infini Love Diamond鑽戒以57 瓣切割面,造出清晰工整的八心八箭影像,璀璨耀目的光芒就像媽媽的愛。

聖誕未諗到送咩畀屋企人?即上https://goo.gl/hgftu4睇更多聖誕禮物精選!

以上資料由周生生提供。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓