香港UNIQLO五月開售!15款多啦A夢x村上隆服飾登場

文: 劉紀彤
2018.04.27

早前日本著名藝術家村上隆於「THE多啦A夢展覽2017」中展出的藝術作品大受歡迎,不過香港的多啦A夢粉絲唔使羨慕啦,因為UNIQLO宣佈嚟緊多啦A夢系列服飾新品香港都買得到!除了有村上隆設計的藝術作品款式之外,仲有多啦A夢漫畫中的原創插圖設計新品,5月底就會開售,現時部分商品已經有官方售價,有興趣記得睇睇啦!

 

系列當中最吸引的一定是由村上隆先生設計的多啦A夢公仔,造型新穎又得意~(售價:$199)

 

整隻公仔印滿經典場景,顏色鮮艷突出!

 

填滿村上隆花花設計的多啦A夢背影Tee!(售價:男裝$99/童裝$79)

 

另一款印了多啦A夢、大雄和隨意門,顏色都好突出!(售價:男裝$99/童裝$79)

 

另外兩款Pocket tee口袋上印有多啦A夢圖案,設計簡單仲好易襯~

 

連多啦A夢漫畫中的原創插圖都有,仔細留意可以見到好多經典場面,值得收藏!(售價: $99)

 

另一款就印滿多啦A夢的經典法寶,如「縮小電筒」同「竹蜻蜓」~

 

另外仲有童裝系列可以睇睇~(售價:$79)

 

多啦A夢系列將會於2018年5月25日在UNIQLO香港全線分店開售,到時記得去睇睇啦!

 

 


活動資訊

  • 地址 UNIQLO香港全線分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓