台灣茶飲店「想要飲茶」登陸香港 上環試到限量人氣方形珍珠!

文: TenTen
2018.04.26

台灣過江龍「想要飲茶」於4月尾登陸香港,招牌飲品當然少不了最經典的珍珠奶茶。茶飲店以方形珍珠獨樹一幟,打破大眾對珍珠圓碌碌的印象,首創稜角分明的方形珍珠。上環新店有10種系列飲品,並可以自選珍珠形狀。

記者精選了4款經典飲品,包括大熱方形珍珠。

方形珍珠鮮奶(中$26/大$29)杯子內側沾了一層黑糖,再倒入方形珍珠及鮮奶。

攪拌後黑糖味亦不算突出,奶味較重。方形珍珠大大粒,口感煙韌。

不過方形珍珠數量有限,每日大約售2-3輪,首日開業第一輪於1點售罄,約下午2點半才售第二輪。

紅豆珍珠鮮奶(中$29/大$32)整體偏甜,圓形珍珠不算大,頗彈牙,較方形珍珠結實。

混珠不加價,但要留意當日供應。

攪拌後呈淡粉紅,紅豆不散碎。

茶系列有5款飲品。

暫時未有確實營業時間,首日會開到晚上七點半。

其中「想要飲茶(中$16/大$18)」以台灣高山茶與四季茶混合烘焙,茶味較濃郁。

 

「四季春茶 (中$16/大$18)」以台灣頂級四季春茶葉沖製,茶味甘香。


活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓