LINE FRIENDS迷你版藍芽喇叭!手掌大熊大/莎莉Speaker登場

文: 劉紀彤
2018.05.29

韓國LINE Friends早前就推出了熊大、莎莉和迷你兵團Minions的智能藍芽喇叭,不過最近又有新搞作!LINE Friends最新推出了一款迷你版熊大和莎莉「Clova FRIENDS」智能藍芽喇叭,喇叭比之前推出的足足細一半,大約只有一隻手掌大,細細個更輕便,放屋企唔會佔太多位置,就算是拎出街都好方便!

迷你版喇叭比之前推出的版本細一半,更加輕便~

喇叭背後有四個按鈕可以調節音量、連接藍牙及開關,操作簡單易用。

可以放在公司、屋企用,或者拎出街都唔怕重,夠晒方便!

這款智慧喇叭除了播放音樂,使用者還可以與熊大、莎莉對話,只要對著熊大的耳仔說話或輕點熊大的鼻子,就能遙控 Clova AI。

熊大會為你推介音樂、報天氣和新聞,不過這個功能目前只支援日語和韓語。

迷你版的熊大及莎莉「Clova FRIENDS」藍牙喇叭韓國現時官方售價為69900韓元,大約港幣$509,有興趣的粉絲可以到>>LINE FRIENDS 官方網站睇更多新品的詳細資料,如果想購買的話可以搵代購>>40 Korea Garden 韓國生活百貨

活動資訊

  • 地址 韓國代購

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓