迪士尼公主系列被鋪搞鬼登場!長髮公主/貝兒/美人魚/白雪公主

文: 劉紀彤
2018.10.20

相信每個女仔細細個都有幻想過自己變成公主,可以著住公主裙周圍去!日本最近就新推出了一系列迪士尼公主被鋪毛毯,設計非常搞鬼,等大家瞓覺的時候都可以化身成不同公主,發個童話夢!今次系列的被鋪有《魔髮奇緣》的長髮公主、《美女與野獸》的貝兒公主、白雪公主、茉莉公主、美人魚,款款都好靚,迪士尼公主粉絲可以考慮買返張~

淡黃色設計的《美女與野獸》貝兒公主被鋪好靚!

 

茉莉公主加埋阿拉丁經典魔氈、城堡等圖案,設計精緻~

 

湖水藍色美人魚被鋪,望落好似置身大海當中~

 

仲有《魔髮奇緣》的長髮公主。

 

另外,白雪公主款式比較特別,毛毯質地加睡袋設計,瞓入去唔會走位!

 


每款公主被鋪日本官方售價為4990円,大約是港幣$355。另外,白雪公主毛毯售價為5990円,約港幣$426。有興趣訂購的粉絲可以瀏覽>>Belle Maison官網,只要選擇好尺寸款式再按官方網頁下方的「立即購買」的連結,就會提供海外送貨服務。

活動資訊

  • 地址 Belle Maison官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓