【銅鑼灣美食】Flippers期間限定班戟 重推大熱夏日蜜瓜口味

文: TenTen
2018.05.31

日本人氣班戟店FLIPPER'S去年抵港,有「奇蹟班戟」之稱的FLIPPER'S登陸銅鑼灣後帶來多款口味,當中季節限定的班戟相當受歡迎!今個夏天,FLIPPER'S香港店再次推出夏季限定的蜜瓜班戟,大家食甜品之餘,亦可以有清新的感覺。

日本人氣班戟店FLIPPER'S抵港登陸銅鑼灣後,一直都保持人氣。

店內的食材選用來自日本農場的雞蛋、水果、天然奶油及無添加麵粉。

5月底FLIPPER'S就推出夏日限定的蜜瓜班戟($159),口感清新。

班戟配上新鮮蜜瓜、蜜瓜味鮮忌廉及新鮮雪葩。

班戟厚身軟綿綿,趁熱食有入口即化的感覺!

在日本同樣大受歡迎的外賣班戟批即將在6月5日於i.t blue block的FLIPPER’S正式推出。分別有原味及檸檬芝士兩款口味,班戟批以酥皮夾上特製的班戟加上夾心配料天天新鮮製作,暫定每日下午3時開始發售,每款口味每日限量60個,售完即止。

原味班戟批($32)*外賣

檸檬芝士班戟批($32)*外賣

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓