【天水圍好去處】奇幻海底世界正式登場!深海萬花筒鏡面房/尋魚奇兵VR

文: Eunice Lam
2018.07.03

天水圍T Town的「海洋號」已經開放,今次的「海洋號」非常適合一家大細。場內除了設有適合小朋友遊玩的鏡面房間及VR遊戲區,更有親子工作坊讓父母及小朋友一同參與,是今個夏天的親子好去處!

「深海萬花筒」鏡面房間,房間內的燈光,裝飾同鏡面效果讓小朋友如同置身海底世界。

VR虛擬實境遊戲「尋魚奇兵」,遊戲以海洋為主題,小朋友可化身小魚於深海世界中覓食。

由專業DIY導師教授的環保工作坊,一家大細可以一同以環保物料製作獨一無二的盒子及盆景,有趣之餘又可向小朋友教授環保知識。

於推廣期內消費滿800元更可免費獲贈防水袋一個,住附近的朋友可不妨帶小朋友去玩啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓