【沙田好去處】沙田過7千呎Log-on回歸!新店3大亮點+獨家限量精品

文: 劉紀彤
2018.07.11

早幾個月受沙田新城市廣場翻新工程影響,商場內不少店鋪都需要暫時關閉。而繼city super、商務印書店重開之後,終於輪到Log-on以全新面貌回歸沙田啦!Log-on新店位於沙田新城市廣場三期二樓,比之前的店舖面積足足大五倍,全店約7300平方呎,而且店內的設計藍圖更加入了不少沙田區的特色元素,好有心思,即刻睇睇新店有咩亮點啦!

今次店舖設計加入了不少沙田區的特色元素,店內路線圖都以沙田為主題,好有心思~

 

店內仲有一個Miniature studio小型展覽,展示出不少沙田特色建築模型,有馬場、屋邨等等,當然不少得城門河風景照片,沙田友記得去支持一下啦!!


玩遊戲仲可以得到印有沙田區景點的特色杯墊。

 


 

店內亦新增了一個Mask Bar的區域,可以即場用儀器測試mask的保濕度,仲有齊卸妝等工具。


 

另外,早前log-on曾推出的期限限定印章再次登陸沙田店,上次錯過了的話今次記得蓋印仔啦!


沙田log-on店推出獨家限量啤酒套裝,另有一個集合十種功能的開瓶器。

 


經過沙田的朋友,記得要去沙田log-on新店行下街啦!

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓