鑽頭型沙灘防盜器登場!將貴重物品收落沙底/容量大

文: Toby Mok
2018.08.15

夏天好多人都鍾意去沙灘玩,好多時大家都會將袋放在沙灘,不過當想一大班朋友一齊落水玩的時候就一定要搵朋友輪流看袋,非常麻煩。最近就有研發公司推出了一個沙灘防盜器Beach Vault,大家可以將所有貴重物品放進一個鑽頭型的收納器,之後就可以將收納器放入沙中,再用枕頭遮住就神不知鬼不覺,唔怕被小偷偷嘢。

Beach Vault防盜器由硬性塑料整成,外型呈鑽頭狀,可以鑽入沙中。               

防盜器有一條已經開口的毛氈,同一個枕頭套。大家只要將氈個開口同防盜器對齊,再將枕頭放在上面,小偷就搵唔到位去偷大家野啦!           

收納器深12吋寬6吋,容量算大,可以裝到手機、平板電腦、銀包等等。

 

放好之後再將枕頭放在鑽頭收納器上,就算曬太陽時不小心瞓著覺都唔怕有人偷野啦~    

   

如果想再安全啲,大家仲可以為收納器上鎖,咁就萬無一失!

Beach Vault防盜器售價為港幣$299,成日去沙灘玩又怕會被人偷野的朋友仔千祈唔好錯過啦!<按此訂購>                   

圖片及資料來源:Beach Vault

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓