【尖沙咀美食】Gordon Ramsay餐廳Maze Grill海港城插旗!菜單價錢/地址率先睇

文: TenTen
2018.10.11

「地獄廚神」Gordon Ramsay的餐廳「Maze Grill」在10月10日正式進駐尖沙咀海港城。這間在倫敦有三間分店的過江龍著名扒房,主打炭火烤肉,提供牛肉、魚類等肉類,其中威靈頓牛扒Beef Wellington更是 Gordon Ramsay的招牌菜。馬上帶大家睇睇Maze Grill的MENU!

「Maze Grill」進駐尖沙咀海港城,餐廳海景一覽無遺。

招牌菜威靈頓牛扒(Beef Wellington)$888,一客份量足夠2至3人食,平均除開不貴。

拖肥布甸 $78

黑朱古力忌廉塔 $88

前菜、主菜、肉類、沙律MENU:

甜品MENU:

飲品COCKTAIL MENU:

餐廳環境舒適,可以一邊欣賞維港景色一邊鋸扒,而且價錢也算合理,值得一試!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!