【銅鑼灣美食】人氣酸菜魚香港插旗!無骨鮮鱸魚片/紅糖糍粑/麻辣雞腳

文: TenTen
2018.10.12

依家越來越多香港人都會北上覓食,其中酸菜魚更是人氣菜式之一,而內地的「太二酸菜魚」經常大排長龍!不過依家唔使再上深圳食啦,因為「太二酸菜魚」在美國分店的班底登陸香港,於銅鑼灣開設分店「廚十三老壇酸菜魚」。招牌菜式又點少得招牌老壇酸菜魚,仲有多款人氣小食,依家同大家直擊有咩好食啦~

「廚十三老壇酸菜魚」的裝修跟「太二」相似,周圍掛滿黑白畫,環境寬敞舒服。

老壇酸菜魚(大份) $468,味道酸酸甜甜,帶點麻,好開胃~

另外仲有小份($328)及土豪份($598),一共有三個份量選擇。

選用新鮮鱸及成都的酸菜,配上辣椒、蒜頭及其他香料等,夠新鮮入味!

即叫即劏,再人手起晒骨,就算唔太識食魚的朋友都唔怕,食到啖啖魚肉。

另外,客人可以另外加配菜,一共有9款選擇當中特別推介金針菇($28)、寬粉($28)!

寬粉口感煙韌彈牙,索晒湯底汁,好好味!

除此之外,仲有幾款惹味川菜小食。

老虎椒愛鬆花蛋($68),皮蛋入口香滑,加上尖椒辣汁,辣辣地~

鉢鉢雞腳($88),滲透麻辣汁,好香好惹味!

兩露均沾($48),紅糖糍粑鋪滿黃豆粉,再蘸上黑糖汁,甜甜地好解辣!

未試過或鐘意食酸菜魚的朋友,不妨試下~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓