【許志安演唱會】安仔透露成功入紙紅館 落實2019下半年開個唱

文: 王庭芝
2018.10.30

許志安近日出席公開活動時自爆已經成功申請明年的紅館檔期,將於下半年舉行個人演唱會,今次是安仔相隔4年再開騷,相信無論他本人或粉絲一樣興奮!去年底他為Pixar動畫《玩轉極樂園》獻唱中文版主題曲《Remember Me》,帶來滿滿感動,唔知演唱會上有無機會聽到他現場演繹呢?

明年有不少天皇巨星輪流於紅館開騷,除了落實開騷的張學友、鄭中基,陳奕迅、容祖兒和鄭秀文等都盛傳有望明年開騷,Sammi老公許志安近日亦宣布將於明年開個唱!安仔上一次在紅館開演唱會已經要數到2015年的《Come On許志安演唱會》,近日他出席活動時興奮表示順利入紙紅館,成功申請到2019下半年一個星期的檔期。

雖然暫時未能公布確實日期,但他已經開始積極操fit自己,希望以最佳狀態示人。有關演唱會詳情,記得密切留意港生活報導!

 

圖:FB@許志安

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓