【灣仔美食】美國人氣漢堡店Five Guys香港插旗!確認11月開業+地址率先睇

文: LorLor Lee
2018.11.02

美國人氣漢堡店Five Guys於年中宣布即將在香港開分店後,終於確認開幕時間啦!Five Guys快餐店已有32年歷史,有不同漢堡及熱狗,就連奧巴馬都有食過。而Five Guys分店選址於灣仔,並確認在11月開業。鍾意食漢堡包、熱狗的朋友,mark實開業日期及地址啦!

美國人氣漢堡店Five Guys分店選址於灣仔,並確認在11月19日開業。

Five Guys主打漢堡、熱狗及薯條,於英國、法國等地都有分店,今年Five Guys亦會進駐香港!

美國Five Guys有不同漢堡及熱狗,特色口味奶昔是必叫之選!但未知香港會否有地區限定的menu,先睇睇美國有咩食啦

芝士漢

煙肉漢

熱狗:猶太式熱狗/芝士熱狗/煙肉熱狗/煙肉芝士熱

烤芝士三文

薯條用純淨花生油炸,分為Five Guys 風味及辣香料風味

奶昔亦是必試產品,有不同口味包括海鹽焦糖、Oreo、花生醬等

美國店可以任食花生,未知香港店會否同樣供應

香港menu就未正式公佈,暫時先參考一下美國餐單啦。

記住密切留意「港生活」睇最新消息

活動資訊

  • 地址 香港灣仔莊士敦道60號地下
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓