【聖誕節2018】葵芳新都會廣場變身4萬呎玫瑰花園!24呎水晶聖誕樹/星光隧道

文: Toby Mok
2018.11.08

葵芳新都會廣場最近變身浪漫玫瑰花園,同大家過一個夢幻的聖誕節!為了迎接聖誕節,葵芳新都會廣場用過萬朵玫瑰花打造了玫瑰花園。新都會廣場有多個影相位,包括有一棵24呎高水晶玫瑰聖誕樹、玫瑰花海、霓虹燈玫瑰牆等等,啱哂大家聖誕節約埋三五知己或者情人去影靚相!

露天廣場將會成為玫瑰花之園,花園更會有以過6萬燈LED燈組成的星光隧道。

 

玫瑰花園另一個焦點就是24呎高水晶玫瑰聖誕樹,樹的頂部及中層鋪滿鮮紅的玫瑰,聖誕樹每晚都會有玫瑰燈光匯演,到時聖誕樹會隨著音樂發光,非常吸睛。

大家可以進入聖誕樹的鏡面內部,在指定時間更會有飄出玫瑰花雨,十分浪漫!

行上空中花園仲有一大片玫瑰花海可以影!

不但會有各種玫瑰花組成的玫瑰層梯,玫瑰牆上仲多個霓虹燈燈飾,伴侶或者朋友影相一流!

同時商場將聯乘White Button Café & Dessert,帶來粉色英倫風的Rosy Pop-up Café,並供應一系列的期間限定甜品及特飲。

 

Cafe都有影相位架!

到時更加會有「花系DIY工作坊」,可以等大家親手整花系甜品。

「Christmas Rosemance」活動將會在2018年11月10日至1月1日期間舉行,Rosy Pop-up Café則會在2018年11月10日至12月16日期間登場,大家唔好錯過啊~ 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓