【聖誕節2018】6000呎聖誕極地雪國登陸觀塘apm!聲控極光聖誕樹/光影滑梯

文: Eunice Lam
2018.11.09

聖誕節就快到,觀塘apm商場將會化身冰雪樂園,仲有極地動物同大家一齊過聖誕!現場會有由知名藝術家設計的新潮聖誕造型企鵝及北極熊,在光影滑梯起舞和唱聖誕曲,更有聲控聖誕樹播放燈光聲影動畫,啱晒聖誕節一家大細去玩!

觀塘apm商場即將舉辦「聖誕極地雪國の旅」,在商場內會有大型的聖誕裝置,雪山上有聖誕樹及幻彩LED光影滑梯,而身穿聖誕毛衣的北極熊會在中間起舞!而20多隻可愛的企鵝會在商場各處,部分更會定時隨著燈光效果唱聖誕樂章。

現場還有近10呎高的「聲控極光聖誕樹」只要向聖誕樹說出指定祝福語句,聖誕樹就會顯示不同的燈光聲影動畫,更加有行運指數遊戲可以玩!

另外只要在商場消費滿指定金額,就可以參加「新地冬日聖誕激賞大抽獎2018-2019」,有機會贏到五座位豪華房車、五星級酒店住宿等等的禮品。

「聖誕極地雪國の旅」將會在2018年11月19 日至2019年1月6日舉行,有興趣的朋友要Mark實日期啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓