【聖誕節2018】Tsum Tsum聖誕市集登陸旺角朗豪坊 迪士尼列車/4.5米高聖誕樹

文: Toby Mok
2018.11.13

迪士尼 TSUM TSUM 今年聖誕節將會現身旺角朗豪坊,同大家歡度聖誕!旺角朗豪坊打造了全港首個迪士尼TSUM TSUM 聖誕市集,TSUM TSUM米奇仲會以全新的聖誕老人造型登場添。旺角朗豪坊TSUM TSUM市集中央有個由 22 個迪士尼角色砌成的 4.5 米高 TSUM TSUM 聖誕樹,非常搶眼,隔離仲有TSUM TSUM 聖誕火車,朗豪坊現場仲有其他影相位架,聖誕節同朋友或者家人來影靚相就最啱啦。除此之外,朗豪坊商場仲設有TSUM TSUM期間限定店同各款以TSUM TSUM為主題的小遊戲,等聖誕節大家可以歡度佳節。

一踏入TSUM TSUM 聖誕市集就見到 11 個巨型 TSUM TSUM 燈泡氣球在空中歡迎大家。

市集中央就有棵4.5 米高,由 22 隻迪士尼 TSUM TSUM 疊砌而成的聖誕樹,非常可愛。

而在聖誕機旁邊亦有由唐老鴨駕駛的聖誕列車開出,節日氣氛十足。

仲有由多個卡通人物組成的TSUM TSUM霓虹燈影相位,連頭頂都有霓虹燈裝置!

當然仲有其他影相位啦

影完靚相可以行埋市集內的期間限定店,店內售賣多款新推出的聖誕節限定精品。

TSUM TSUM 毛絨地氈

立體聖誕掛飾

TSUM TSUM 疊疊樂系列 

「TSUM TSUM 百子櫃」,買完玻璃瓶就可以任裝喜歡的卡通人物

電話套

仲可以選擇自己鐘意的TSUM TSUM公仔,製作專屬T恤同衛衣,連攬枕都整得!

市集仲提供以TSUM TSUM為主題的小遊戲,可以俾大家玩同自製專屬自己的TSUM TSUM。

記得mark實時間同朋友仔聖誕節時去影靚相啦。

活動資訊

  • 日期2018年11月14日 - 2019年1月6日
  • 地址 旺角亞皆老街8號朗豪坊商場
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓