【北角好去處】懷舊霓虹燈招牌展免費睇!舊街道招牌場景+玩招牌投影

2019.03.02

五光十色的霓虹燈招牌,一向是香港的獨特標誌,但近年因建築法例及街道安全的關注,霓虹燈招牌逐漸消失。最近北角的油街實現,就有城街•招牌展覽,以霓虹燈招牌為主角,有滿佈招牌的場景重現香港街景,仲可以玩招牌投影,重新認識這種代表香港的特色建築。展覽免費入場,有興趣的話不妨去行下!

展覽由街招streetsignhk 設計,以多個懷舊的霓虹燈招牌,重現香港的舊街景。

 

有「押」及「昌泰」等常見的霓虹燈招牌。

 

「桑拿」、「總會夜」等招牌建築同樣見證黃金時代的香港發展。

 

展覽亦有招牌投影可以玩,參觀者可以自由組合招牌透明膠片,投影到招牌裝置展覽區,組合出特色招牌。

 

展覽亦有招牌的介紹和小歷史,可以認識更多有關招牌的特色建築。

 

有興趣不妨去睇睇!

圖片來源:FB@街招 streetsignhk

活動資訊

  • 日期2019年2月24日 - 2019年5月10日
  • 地址 北角油街12號 油街實現
  • 人均消費免費
  • 開放時間星期一:2pm-8pm/星期二至日:10am-8pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓