【灣仔美食】全港首間手繪壁畫純白歐陸餐廳 歎玫瑰花冰茶/虎蝦番茄蟹肉意粉

文: LorLor Lee
2019.03.21

灣仔最近新開全港首間手繪壁畫純白歐陸餐廳「ULURU Cuisine」,全店裝修都是黑白色為主,牆上所有壁畫都由一班大學生親手繪畫,以歐陸風為主題,讓食客彷如置身於歐式大宅內品嚐西式fusion菜式。而且餐廳多個角落都是個不錯的影相位,食物及飲品都花盡心思,賣相好精緻。下次約埋三五知己或閨蜜一齊食飯,順便影相打下卡啦~

走到「ULURU Cuisine」餐廳的門口,已經可見黑白壁畫延伸到外牆,彷如走進一幅畫裏面。

牆上所有壁畫都由一班大學生親手繪畫,勾勒出歐式大宅的輪廓,例如有櫥櫃、書櫃、梳妝台。壁畫往窗外的都是歐洲的美景與鬧市。另外,還有秘密花園的感覺呢~

 

 

紅菜頭野菌竹炭漢堡($138)

黑色的竹炭漢堡夾著多種食材,十分足料!還特別加入榨菜、荀,令口感更豐富。

香煎虎蝦鴨肝配香辣蝦味番茄蟹肉扁意粉($188)

大大隻虎蝦,啖啖肉。鴨肝亦算大塊,帶點入口即溶~

 

意粉方面,辣味不會搶去番茄的酸甜,兩者互相補足令味道層次更豐富。

除了主菜之外,這裏的甜品設計亦好有心思,造型精緻。

花見 Hanami($68),花瓣猶如冰封在果凍內,賣相吸引!

粉蝶花之丘 Nemofira no oka ($78),用多款可食用花瓣,客人還可以敲碎透明糖霜一同食用。

Rose Latte($52),小熊拉花造型可愛。

ULURU Rose Tea($52),玫瑰花茶散發淡淡鮮香玫瑰味,清甜解渴。

Lavender Dream($52)

抬頭還會發現有小貓壁畫呢~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓