【荃灣美食】荃灣新開日式秘製板燒店 獨創黑松露吉列牛/朴葉味噌牛/蒲燒鰻魚

文: LorLor Lee
2019.04.06

日式美食文化十分多元,經常為我們帶來不同新驚喜!而近幾個月荃灣廣場附近新開一間日式秘製板燒店「秘」,推出一系列獨創招牌菜,包括有黑松露吉列牛、日式朴葉味噌牛肉、原條蒲燒鰻魚飯等等。菜式創新而且價錢相宜,鍾意食日本菜的朋友值得一試。

荃灣新開日式秘製板燒店「秘」與傳統日式菜不同,炮製多種特色獨創招牌菜。

黑松露吉列牛肉($148)

餐廳招牌菜黑松露吉列牛肉由店主自家研發,選用了新鮮黑松露配上日本麵包糠,燒起來有陣淡淡的麝香味。

店鋪全面選用高質食材,牛肉同樣新鮮肥美。小鐵板上燒著一片片牛肉,慢燒能把肉汁緊緊鎖住。

日式朴葉味噌牛肉($98)

日本牛肉雪花均勻,脂肪分佈平均,不會過分油膩。朴葉味噌燒是日本飛騨高山地方的郷土料理,朴葉獨特的味道加上味噌,令牛肉味道更為香醇濃郁。

原條蒲燒鰻魚飯($78)

定食蒲燒鰻魚飯很受港人歡迎,厚大肥美的鰻魚鋪在白飯,賣相跟味道都一流。

除了三大人氣菜式之外,「秘」還提供多種精緻小食,包括日式燒雞翅、櫻花金魚湯、秘清酒煮鑽石蜆等,價錢$40至$80不等,性價比高!

鍾意食日本菜的朋友值得一試!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓