人氣爆谷店Garrett新推夏日期間限定 限量版抹茶焦糖脆脆新口味

文: LorLor Lee
2019.05.21

Garrett這間爆谷店長期人氣高企,每次經過不少人都不自覺被店內的焦糖香氣吸引,粒粒爆谷都香脆濃郁而聞名。夏日來臨之際,店鋪宣布推出夏日限定,抹茶焦糖脆脆口味再度回歸。往年推出都吸引一班抹茶粉絲捧場,皆因其濃綠茶香非常濃郁。各位抹茶控又是時候入貨啦~

Garrett爆谷一直以來人氣爆燈,經典口味「酥脆焦糖」和「香濃起司」皆令人停不了口,店鋪近日推出夏日限定口味,令人十分期待!

 

抹茶焦糖脆脆以往推出都大受歡迎,Garrett爆谷選用了獨家配方的抹茶粉末,並混合焦糖一起攪拌,爆谷的表面均勻地塗上醬料。

 

 

 

 

爆谷帶著濃郁的抹茶香,滲透著獨特的微微抹茶苦,與焦糖的甜蜜交融好夾!

春日限量罐將聯同限定口味推出,抹茶控可以好好收藏啊~

Garrett分店地址

九龍塘分店

地址:九龍塘達之路80號又一城UG樓24號舖

觀塘分店

地址:觀塘觀塘道418號創紀之城五期(apm)UC樓UC-11號舖

太古分店

地址:太古太古城道18號太古城中心3樓307號舖

活動資訊

  • 地址 全線Garrett爆谷有售
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓