【旺角美食】旺角誠意自家製糰子專門店 $26白玉抹茶雪糕/焙茶芋泥小丸子

文: LorLor Lee
2019.06.21

鐘意煙煙韌韌口感的朋友要注意啦!可以不妨試試旺角這間自家製糰子專賣店,主打各種糰子組合的甜品和飲品,有齊白玉、寒天、芋圓、小丸子等。夏天熱辣辣,行街食下冰涼的甜品解暑都不錯~

旺角這間「廿人木糰子專賣店」,主打多款糰子組合的甜品和飲品,一眾煙韌控別錯過!

店鋪的材料例如白玉、寒天、芋圓、小丸子、芋泥等都是自家製作,真材實料,誠意用心。

白玉抹茶($26)

抹茶雪糕配著白玉、紅豆和抹茶凍,抹茶味突出,不會被配料掩蓋,而且有自家製抹茶凍,口感彈牙清爽。

寒天焙茶($26)

焙茶雪糕茶味醇厚,牛乳寒天奶味香濃。加上芋泥、小芋圓和小丸子,配料眾多,咬口層次豐富。

芋圓紅豆湯($20),可選冷或熱,可選配有小丸子、小芋圓或白玉同栗子。

紅豆沒有煮到完全稀爛,保持粒狀,食落有口感。

除了甜品,還有加入不同糰子的特飲~

抹茶歐蕾($26)

歐蕾以牛奶為主,另外加入自家製雪糕和糰子。抹茶歐蕾底部有紅豆和小丸子,再淋上特濃抹茶醬,紅豆香甜與抹茶甘香很夾。

芋頭歐蕾($26),除了有小芋圓,仲飲到芋泥,芋迷必試~

下次到旺角掃街可以試試~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓