外國吸屁味護墊登場!一秒吸走臭味/男女都適用

文: Toby Mok
2019.06.20

有時腸胃不好或者食了辣的食品按奈不住就會好想放屁,但同朋友一齊出街放屁發出臭味又怕尷尬,結果要忍住唔放得?最近外國就有公司發明了一秒吸屁護墊,聲稱可以吸收放屁所釋出的氣味,以後偷偷地放屁都可以神不知鬼不覺!

最近一間來自外國的Flat-d研發公司最近就研究出一款以活性碳造成的新產品,可以用來吸收屁的臭味。

產品利用活性碳,將人體所釋出的臭屁吸收在護墊內,用家只需將護墊貼在內褲上就可發揮作用。

吸屁護墊有7吋長,5吋闊,而且輕巧薄身,使用時亦不會有悶熱的感覺。

除此之外,吸屁護墊亦可以循環使用,研發公司表示,如用手清洗護墊,產品可以重複使用達幾星期,夠哂環保。

另外Flat-d公司另外亦有推出用完即棄款式,適合愛整潔的朋友使用。

用完即棄吸屁護墊價錢為$15美元,約$119港元,可循環再用護墊價錢為$32.95美元,約$250港元 

大家記得叫成日放屁的朋友買返條啦!<按此購買>

資料及圖片來源:Flat-D

 

活動資訊

  • 地址 Flat-d網站

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓