全新《反斗奇兵4》玩具登陸香港玩具反斗城!5款電影原聲模型/LEGO/大富翁

文: Eunice Lam
2019.06.24

全城期待的迪士尼與彼思《反斗奇兵4》Toy Story 4在今個夏天上映!香港玩具反斗城將獨家發售全新的電影原聲人偶,一系列五款與電影尺吋及原聲一樣的人偶將隆重登場,包括地球保衛者「巴斯光年」、玩具首領「胡迪」、勇敢牛女「翠絲」、牧羊女「寶貝」,以及趣怪搞笑「三眼仔」。另外更有其他得意玩具,一齊睇下有咩款式啦!

《反斗奇兵 4》一系列五款獨家發聲人偶穿上角色招牌服飾,並配上其經典對白,為戲迷帶來無限驚喜。只要輕輕一按人偶身上的按鈕,各款角色人偶便能展示其「語言天份」,以英文或日文說出超過 50 句戲中最為人熟悉的對白,讓電影情節重現眼前。大家亦可以把自己的名字貼上人偶的腳上,擁有屬於自己的專屬人偶。

英雄人偶系列,電影原聲人偶(按圖放大睇價錢)

樂高系列(按圖放大睇價錢)

大富翁反斗奇兵 中英文版(按圖放大睇價錢)

毛毛公仔玩具系列(按圖放大睇價錢)

獨家玩具系列(按圖放大睇價錢)

 

玩具車系列(按圖放大睇價錢)


學前玩具(按圖放大睇價錢)

運動和遊戲系列(按圖放大睇價錢)

糖果系列(按圖放大睇價錢)

顧客購買任何 TAKARA TOMY 反斗奇兵產品滿 HK$100,均可得到三眼仔人偶一隻。而消費滿 HK$500,更可換領三眼仔食物教學盒。有興趣的朋友可以>按此<瀏覽最新《反斗奇兵 4》系列及其他產品。


活動資訊

  • 地址 香港玩具反斗城分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓