【暑假好去處】全港首個紙雕Starbucks杯展登陸荃灣50款搞鬼展品/18倍大咖啡杯

文: Toby Mok
2019.06.27

Starbucks飲就飲得多,但變成巨型Starbucks杯影相位又見過未?最近韓國著名紙雕插畫家聯同荃灣及元朗千色匯舉辦以Starbucks杯為主題的紙雕插畫杯展。韓國插畫家二次創作充滿香港特色的Starbucks紙雕杯,個個造型都搞鬼得意。現場除了有多個大型Starbucks杯影相位之外,仲會展出插畫家的其他紙雕杯作品,全部都別具創意!

最近一位擅長利用創意,製作紙雕藝術的韓國藝術家將藝術品帶到香港,展出以Starbucks為藍本的創意紙雕杯。

藝術家將平時的Starbucks紙杯放大18倍變成大型影相位,並加入大量香港元素,例如打麻雀、搶包山比賽、茶樓點心、天壇大佛同纜車等等,設計既精緻又充滿創意。

除了有巨型咖啡杯影相位之外,現場仲會展出韓國藝術家的其他主題紙雕杯,包括有加入韓國生活文化元素的本地特色飲料店咖啡杯、電影動漫系列、「職場生活」等等。

現場亦會設有2大DIY工作坊,大家分別可以學用紙杯製作出擴音器同環保杯套,有興趣記得去影靚相啦!

 

活動資訊

  • 日期2019年6月28日 - 2019年9月1日
  • 地址 荃灣千色匯/元朗千色匯
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓