【中秋節2019】Starbucks推出全新麻糬月餅  朱古力咖啡/伯爵紅茶味+月亮燈盒

文: LorLor Lee
2019.07.14

仲有唔夠兩個月就到中秋節啦!為迎接今年的中秋節,香港Starbucks推出全新兩款麻糬月餅,包括朱古力咖啡及伯爵紅茶口味,而月餅禮盒更可以變成夢幻的星巴克月亮燈盒。各位煙韌控今個中秋不妨買嚟同家人好友一齊分享啦~

為迎接今年的中秋節,香港Starbucks推出全新兩款麻糬月餅!有朱古力咖啡麻糬、伯爵紅茶麻糬口味,適合配搭各款濃郁咖啡或茶品。

朱古力咖啡麻糬月餅,採用星巴克經典特濃咖啡製作而成的香軟麻,混入朱古力餡料,甜而不膩。

伯爵紅茶麻月餅,濃香的伯爵紅茶月餅餡料,配以口感軟糯的伯爵茶麻糬,口感十足。

月餅禮盒包裝精緻,更可以變成夢幻的星巴克月亮燈盒~

另外,626日至731日期間,憑已登記之星巴克卡每購買一盒星巴克月餅禮盒,即可獲享一個中杯裝手調飲品獎賞。

圖片及資料來源:香港星巴克

活動資訊

  • 地址 於全線香港及澳門星巴克分店有售 (香港國際機場、亞洲國際博覽館、香港迪士尼樂園及昂平分店除外)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓