【尖沙咀美食】尖沙咀新開芫荽湯底車仔麵 歎芫荽滑蛋三文治/經典港式美食

文: LorLor Lee
2019.07.30

位於尖沙咀柯士甸站旁的戲曲中心早前正式開幕,當中除了可以去欣賞粵劇、戲曲外,戲曲中心還有不少商店和餐廳,其中「遊園.茶記」7月開始試業,餐廳主打經典港式及潮州美食,最特別的是有推出芫荽湯底車仔麵、芫荽滑蛋煙三文魚三文治,芫荽控不妨試試啦!

尖沙咀「遊園.茶記」最特別的有售芫荽車仔麵,就連湯底都係採用芫荽製作,整碗都充滿濃郁芫荽味!麵底更是台灣百年老字號手造麵,加入特製的芫荽醬料和上湯,面層更會放上海量芫荽,芫荽控別錯過!

除了芫荽湯底,餐廳也有蝦兵蟹將海鮮湯底車仔麵選擇。而且配料更可配極大塊原件花膠,以及特別的黑粉絲作麵底。

仲有芫荽滑蛋煙三文魚三文治,夾入芫荽滑蛋,芫荽味同樣好濃郁。

餐廳也有其他滷水和小食選擇,如金牌滷水鵝拼盤(鵝肝、鵝翼、鵝腸、鵝片、鵝頸肉)、懷舊鬼馬雙星、油炸鬼釀蝦膠及鯪魚膠、西班牙紅蝦多士。

抹茶菠蘿包夾雪糕紅豆蓉

活動資訊

  • 地址 九龍尖沙咀柯士甸道西88號戲曲中心地下2-3號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至星期日11am-11pm
  • 電話2320 7455

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓