【聖誕好去處2019】 3米高聖誕小王子首度襲港!率先睇尖沙咀6大聖誕影相位

文: Eunice Lam
2019.10.23

聖誕節2019就快到了,小王子將會登陸尖沙咀The One同大家一齊過聖誕!今次是小王子首次以聖誕造型出現,6大與小王子故事相關的特色影相位將會分佈The One各處,各位Fans記得唔好錯過,mark實日期去同小王子合照打卡!一齊率先睇下有咩影相位啦~

小王子將會在11月9日至明年1月5日現身尖沙咀The ONE商場,最搶眼的當然就是3米高月亮聖誕小王子出現在尖沙咀街頭和大家見面!

 

商場中庭將會有戴上聖誕帽子的小王子和玫瑰,一棵4米高及由幾何聖誕球所砌成的聖誕樹,每個聖誕球都有不同的圖案。

其中一個影相位「光影尋夢隧道」,大家可以走進立體書中和小王子合照,成為故事主角。

仲有其他小王子聖誕主題影相位。

另外,還可以換領多款小王子精美禮品。

活動資訊

  • 日期2019年11月9日 - 2020年1月5日
  • 地址 尖沙咀The ONE UG2中庭及地下露天廣場
  • 開放時間上午10時至晚上10時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓