戶戶送公佈2019年全球顧客最愛100大美食排行榜 譚仔米線奪全球第7+香港區冠軍

文: LorLor Lee
2019.12.26

2019年即將結束,業務遍佈世界各地的餐飲外送平台戶戶送(Deliveroo)回顧過去12個月的顧客訂單,公佈全球最愛點選的100大美食排名榜。當中香港譚仔雲南米線「米線+1餸」更獲得第7名及香港區冠軍!不少港人熟熟悉的品牌如Five Guys、Subway及Shake Shack亦入圍全球前十名。即刻睇睇100大美食排行榜詳盡名單啦~

戶戶送2019年全球顧客最愛點選的100大美食排行榜頭十名有不少港人熟悉的品牌食肆,例如Five Guys、Shake Shack,當中香港譚仔雲南米線的米線+一餸更獲第7名Click入下圖睇排名: 

在香港區十大最愛點選菜式美食排行榜當中,譚仔雲南米線的「米線+1餸」於過去一年的訂單數高踞全港榜首!Click入下圖睇香港10美食排行榜:

Click圖睇睇戶戶送2019年全球顧客最愛點選的100大美食排行榜詳盡名單:

資料來源:deliveroo

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓