儲齊萬寧印花 42折換購六大功能Tefal Ingenio靈巧疊疊鑊

文: Canice
2020.01.10

新年和情人節想向屋企人或情人大展廚藝?就一定要有一套易於收納又可以配合不同烹調手法嘅廚具嚟幫手喇!由2020年1月9日起至2020年4月1日,只要儲齊指定數量萬寧印花,即可以低至42折換購Tefal Ingenio靈巧疊疊鑊系列,每個疊疊鑊都用途廣泛,適用於所有爐具,等你輕鬆煮出新「煮」意!

最強兼容性 一個鍋六大用途

Tefal Ingenio靈巧疊疊鑊系列有齊不同大小及用途的鍋具,而且配備可拆式一click手柄,能用於不同鍋具。Ingenio靈巧疊疊鑊都有多達六大煮意功能:適用於所有煮食明火爐及電磁爐、易於收納、可放入焗爐、亦可存放雪櫃、用作碗碟直接上菜及放入洗碗機,一套鍋具滿足用家多個願望望。配以保鮮膠蓋密封後,飯後剩番的食物更可原鍋連膠蓋放進雪櫃,無需額外用碗碟或保鮮紙,簡單又方便,即使煮食新手都可以應付自如。另外,這系列採用最尖端的鈦易潔塗層,能保護塗層達到前所未有的易潔和耐磨,甚至比一般易潔塗層耐用2-3倍添!
可拆式手柄 儲放慳位
至於熱愛入廚一族必定買了好多不同款式的廚具來滿足不同煮食方法的需要,但香港寸金呎土,收納大批廚具絕對是一大難題!幸好,Tefal Ingenio靈巧疊疊鑊系列備有可拆式一click手柄,只需輕鬆一按,就可轉換到不同的鍋具上,簡單又便捷!卸下手柄,大小不一的鍋具可輕易疊起,方便儲存,節省空間。同時,手柄的設計精緻,承重能力達十公斤,即使份量十足的菜式都可安心一click送上餐桌,非常方便,讓你的新年及情人節大顯身手,用美食滿足客人及情人,齊齊飽足歡度佳節!
所有疊疊鑊都配備Tefal專利火紅點,當達到最佳烹調溫度約180°時,中央嘅火紅點會變成全紅色,令新手容易掌握火候,煮出大廚級水準嘅味道、色澤和口感。

儲印花 去萬寧換購全套回家
由2020年1月9日起至2020年4月1日,萬寧會員可以Mann Card 300 積分或儲齊20 個印花,而非會員則儲齊25個印花,即可以加$549換購 Tefal Ingenio 靈巧疊疊鑊紫色5件裝,或加$749換購黑色8件裝,快快集齊印花,帶全套返屋企!

Source: Tefal

活動資訊

  • 地址 萬寧

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓