【荃灣美食】荃灣新開無添加手工麵包店 招牌牛角包/伯爵茶卷蛋/抹茶麻糬bagel

文: LorLor Lee
2020.03.31

鐘意食麵包的朋友相信對這間人氣無添加手工麵包店「品穀」不陌生,近期終於進駐新界區!在荃灣海之戀新開香港第三間分店,店鋪特別設置少量座位,客人買完可以即刻歎麵包及蛋糕。店內亦有開放式工場,每天新鮮製作麵包,款式有招牌經典牛角包、麻糬bagel、卷蛋、法式甜品等。荃灣的街坊不妨試試這間新開麵包店啦~

這間人氣無添加手工麵包店「品穀」終於進駐新界區,在荃灣海之戀新開分店,新店更設置少量座位,讓客人可以坐下慢慢歎麵包及蛋糕。店內亦有開放式工場,客人可以透過玻璃看到每天新鮮製作麵包及甜品的過程。荃灣的街坊不妨試試這間麵包店啦~

經典牛角包($24),出名特別香脆,全人手搓製,切開可以見到多層人手搓製酥皮,像個蜂巢形狀,咬落外脆內軟。

抹茶紅豆bagel($24),裡面仲有麻糬,口感煙韌。

朱古力咖啡骰子($24),朱古力味香濃。

伯爵鬆餅($18),散發伯爵茶甘香~

除了有各式各樣的麵包之外,還有多款法式甜品、卷蛋,造型精緻。

伯爵卷蛋($33),忌廉香滑,茶味濃郁;開心的牛油果($45),食到粒粒開心果碎。

荃灣店

地址:荃灣大河道100號海之戀商場地下G18號舖

佐敦店

地址:佐敦白加士街61號地舗

Concept 品穀

地址:灣仔太和街10-20號福和大廈地下B舖

活動資訊

  • 地址 荃灣大河道100號海之戀商場地下G18號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至六07:30 - 21:00;星期日09:00 - 21:00
  • 電話35431383

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓