IKEA過25款人氣急凍食材掃貨清單 瑞典肉丸/蔬菜薯餅/甜品$28起! (附簡易食譜)

文: LorLor Lee
2020.04.12

最近大家多留在家裏做飯,減少外出用膳,都會到超市搜購不少食材。而IKEA有售多款急凍美食,例如瑞典肉丸、高人氣蔬菜薯餅、香草煙三文魚,全部食材輕鬆容易烹調,甚至只需加熱就食得,方便快捷又美味!今次小編為大家推介過25款的人氣IKEA急凍食品,以及相關的簡易食譜啦~

IKEA推出多款容易烹調的急凍食材菜式,只需要加熱就能食用,例如經典瑞典肉丸、蔬菜薯餅 、薯蓉、薄餅等!

Click圖睇睇款式+價錢:

而海鮮類方面有急凍挪威三文魚柳煙三文魚、蝦等。

Click圖睇睇款式+價錢:

同時仲有多款IKEA人氣甜品,包括急凍窩夫、杏仁餅、朱古力蛋糕等。

Click圖睇睇款式+價錢:

同時IKEA官網亦分享了多個簡易食譜,每款菜式只要5步驟,烹調時間都只需10至20分鐘,簡單又好味,新手都輕鬆成功整到!

來源:IKEA

活動資訊

  • 地址 Ikea
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓