香港網購買到台灣直送人氣芫荽撈麵 4款健康無色素口味配粒粒芫荽碎

文: LorLor Lee
2020.04.22

鍾意食芫荽的朋友注意,現在在家都能食到台灣熱賣的芫荽拌麵!有超過60年歷史的「香菜先生」與30年歷史的製麵師傅聯手打造了4款不同口味的芫荽拌麵。一共有4款口味,包括全素的椒麻味、麻油味、古早擔仔風味及油葱味。芫茜麵健康無色素,仲配有芫荽碎和醬油,散發淡淡芫荽香味!

香港都可以網購買到台灣熱賣的芫荽拌麵,一共有4款口味,芫茜麵健康無色素,仲配有芫荽碎和醬油,鍾意食芫荽的朋友就要試試啦!

「北斗香菜先生合作社-香菜先生」芫荽撈麵 ($80/1包4個麵)。香菜拌麵有椒麻、油葱、麻油和古早擔仔風味,內附芫荽麵、芫荽碎和醬油包。

芫荽麵煮好後可加入醬油和芫荽碎拌勻,綠油油的芫荽麵佈滿芫荽粒,麵條滑身,帶淡淡芫荽香,加入芫荽碎更香口惹味。
有興趣嘅朋友可以去IG:香菜先生香港上訂購~
* 購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。​​​​​​​

活動資訊

  • 地址 IG網購:香菜先生香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓