維他奶鈣思寶高鈣植物奶,健康無負擔的補鈣好選擇!

文: Canice
2020.06.08

不少亞洲人也有乳糖不耐症,不能喝牛奶補充鈣質,解決方法就是飲全球流行的高鈣植物奶!植物奶含植物營養,沒有動物激素、荷爾蒙和乳糖,更添加多種維他命,係健康無負擔嘅好選擇!適合全素食者,對奉行「多菜少肉」飲食習慣的朋友,也是健康之道!

以為外國先多植物奶選擇?家傳戶曉嘅維他奶鈣思寶已經推出了三大高鈣植物奶系列,包括豆奶、杏仁奶及椰子奶,全部都係高鈣、低糖同零毫克膽固醇*。高鈣植物奶也比一般動物奶來得環保,生產過程碳排放量較低,而且無激素、無乳糖,亦無抗生素,適合關注健康同環保的朋友!



高鈣豆奶 植物奶中營養價值最高
近年愛講Superfood,原來大豆也是其一!豆奶含有優質蛋白質,提供人體所需的氨基酸,有助身體細胞生長及修復,愛做運動的你不要錯過!而且大豆含有多種維他命,其不飽和脂肪及大豆異黃酮對心臟及骨骼健康都有好處。




高鈣杏仁奶 具抗氧化功效
味道香濃嘅杏仁奶,也受不少女生歡迎。杏仁含不飽和脂肪酸和豐富維他命E,有抗氧化功效,皮膚更白滑年輕,而且對心臟亦非常有益,啱晒Keep Fit貪靚的你。




高鈣椰子奶 適合減肥人士
若然你在減肥或者Keep Fit,就要試試椰子奶!椰子奶的卡路里較一般牛奶低,而椰子中的中鏈脂肪酸(MCFA),容易被人體吸收和消耗為能量,配合均衡飲食,或有助控制體重。



高鈣植物奶  食用小貼士
 
對唔少注重健康嘅人士,一杯高鈣植物奶可能係佢嘅輕怡早餐或下午茶!但其實作為新興飲食潮流,高鈣植物奶仲可以變奏出唔少健康美食:簡單嘅可以加落穀類燕麥早餐一齊食用;如果家有攪拌機,就可以連同乳酪、香蕉、藍莓甚至牛油果等,自製輕怡水果Smoothie! 

*每100毫升含零毫克膽固醇



資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓