【太子美食】太子兩層高青花瓷Cafe 歎奶蓋鮮奶焙茶/黑芝麻心太軟/yogurt bowl

文: LorLor Lee
2020.09.12

位於太子的「青花亭Aobana」是一間以青花瓷為主題的cafe,裝潢以青花瓷的藍白色為主。Cafe主打港式Fusion菜,而每道菜式及甜品名稱及賣相也別具心思,例如有名為「水清沙幼使乜坐飛機」的鮮果yogurt bowl、「黑芝麻...嘩」黑芝麻心太軟等等,創意十足。另外店舖都有多款特飲,包括奶蓋焙茶、奶蓋朱古力等等,下次去太子Cafe不妨試試~

位於太子的「青花亭Aobana」是一間以青花瓷為主題的Cafe,樓高兩層的Cafe行純白古典風,內部裝潢則以藍白色為主調,有青花瓷磚牆,連餐碟也用青花瓷設計,別具特色。

「水清沙幼使乜坐飛機」鮮果乳酪 ($68),用自家製乳酪及各種莓果砌出海灘的造型,賣相精緻,影相打卡一流 
「黑芝麻...嘩」黑芝麻心太軟 ($68),用黑芝麻漿作內餡,香濃幼滑又不會太膩。
奶蓋鮮奶焙茶 ($50)、奶蓋鮮奶朱古力 ($56) ,面層奶蓋特飲超厚,焙茶及朱古力加上濃滑鮮奶,口感細滑。 
「芒果都夠薑」 ($48),芒果配上薑的梳打特飲,味道清新解渴。

活動資訊

  • 地址 太子荔枝角道113號五華樓地舖
  • 開放時間星期一至日 12:00 - 22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓