富士Fujifilm牛奶拖肥色即影即有開箱 闊菲林影相/附送近拍鏡頭

2020.07.25

好多人都會用即影即有影相,富士Fujifilm就推出了 instax WIDE 300全新配色TOFFEE,牛奶與拖肥的配色非常清新!除了外型吸引,相機的操作都好簡單,而且隨機附送近拍鏡頭,遠近景物都影到!

即影即有機身以白色為主,鏡頭和快門有拖肥色做配色,並在機身右上角鑲上金色立體“instax WIDE 300”字樣。instax WIDE菲林尺寸是instax mini菲林的兩倍,更寬闊的菲林通用於多個場合,可以捕捉到比一般即影即有闊2倍的場景。 

隨機附送近拍鏡頭,將拍攝範圍擴闊,清楚拍攝最近40cm距離的景物,不論遠近的景物都可以用一部即影即有相機影到!

操作方面﹐相機設有手動變焦環、閃光燈及光度調節掣,在不同光度低下都可以拍出不同層次的照片。而且相機底部有一個腳架連接口,適合多人合照時使用。

FUJIFILM instax WIDE 300 TOFFEE(另有黑色發售)

零售價: HK $1,080

售賣點: 

1)皇室堡FujiFilm Studio館

香港銅鑼灣告士打道311 號皇室堡10樓1013號舖

2)時代廣場Wonder Photo Shop

銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場8樓825號舖

活動資訊

  • 地址 香港銅鑼灣告士打道311 號皇室堡10樓1013號舖/銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場8樓825號舖
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓