【尖沙咀美食】尖沙咀新開正宗Churro專門店 歎即叫即炸手工製西班牙小食Churro

文: LorLor Lee
2020.09.10

香港首間正宗Churro專門店「Twist & Buckle」已於尖沙咀開幕,帶來外脆內軟的正宗手工製西班牙小食Churro。設有多款不同有趣獨特的口味,除了有最經典的原味,還可追加醬料,包括傳統焦糖牛奶醬和香港人大愛的煉奶醬。甜食控值得一試!

尖沙咀最近新開一間小食店「Twist & Buckle」,主打外脆內軟正宗手工製西班牙小食Churro,每日新鮮製作,並且即叫即炸。帶來多款滿足不同口味的選擇,作為下午茶零食和飯後甜品都不錯!

Click圖睇睇Menu:

傳統原味Churro蘸肉桂砂糖($25),可以追加手工製醬料(+$5),包括朱古力醬、焦糖牛奶醬、煉奶醬、士多啤梨醬。

除了最經典的原味之外,還有糖衣系列。包括有檸檬奶皇配蛋白脆餅碎($38)、抹茶配彩虹糖碎($38),蘸上不同口味果醬,再灑上不同配料。

夏天都點少得雪糕,店鋪亦有推出雪糕系列Churro,糖衣Churro配上雲呢拿雪糕及各式各樣的精選配料,足料豐富,滿足一眾甜食控!

焦糖爆谷配M&M朱古力及鹽味焦糖醬($48)
半融香烤棉花糖配布朗尼塊及焦糖醬($58),Churro佈滿半融香烤棉花糖,入口帶點煙韌,搭配Brownies亦不會過甜。

彩虹糖碎配士多啤梨醬、新鮮士多啤梨粒及百力滋($58),清新之選,士多啤梨味鮮甜可口。

新鮮製造招牌Lemonades特飲($38),例如夢幻藍紫色的Butterfly Pea Magic(夢幻蝶豆花)、芒果及熱情果口味,冰涼解渴!

活動資訊

  • 地址 尖沙咀漆咸道南29-31號
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至星期日早上11時至晚上11時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓