【月餅2020】網店推少甜健康麻糬月餅!煙韌麻糬抹茶/朱古力/流心奶皇月餅

文: Elly Lee
2020.09.12

中秋佳節將至,相信不少人已經開始選購月餅與家人好友一起迎中秋。近年月餅的選擇愈來愈多,除了可在各大連鎖店裡購買,其實網店亦是個不錯選擇!今次介紹的是這家人氣烘焙網店「Le Pâtisserie Factory」最新推出多款特色口味的煙韌麻糬月餅,吃厭一般冰皮月餅或傳統月餅的朋友可以試一試!

麻糬月餅禮盒的包裝相當精美,月餅造得精緻,用來送禮頗為特別!Le Pâtisserie Factory月餅禮盒1盒有6個($168/1盒),可予客人自由配搭口味,口味選擇包括︰麻糬奶皇、麻糬抹茶、麻糬咖啡、麻糬朱古力、雙重蛋黃奶皇和流心奶皇。另外,小店堅持手工製造,而且不加任何防腐添加劑,主打少甜健康,啱晒怕肥的朋友!

月餅內的麻糬夾心煙韌,令整個口感層次昇華,翻熱一會,月餅香氣撲鼻。抹茶味濃郁,配上軟糯麻糬,膩感大大減少,抹茶控不能錯過啊!另外,麻糬奶皇及朱古力麻糬夾心月餅,不論口感還是味道都很值得一試!

小店所做的流心奶皇口味不比大型連鎖店遜色,輕輕切開就湧出啖啖濃香奶黃餡及甘沙鹹蛋黃;而另一款雙重蛋黃奶皇則鹹香夠味,滋味十足。

除了月餅,「Le Pâtisserie Factory」更主打不同口味的撻點、提拉米蘇、曲奇餅和蝴蝶酥。抹茶Triamisu撻($35/1)抹茶味濃而不苦澀,用上抹茶味的撻皮,因此做到由撻皮到餡都充滿抹茶味。檸檬酸奶撻($30/1)酥脆爽口,味道偏酸但感覺相當清新。而另一個讓人驚喜的撻點是奶茶Tiramisu口味($35/1),撻皮已充滿濃郁港式奶茶的味道,十分特別。

如果怕上面的撻點太大,亦有迷你撻點的選擇,味道款式多樣,包括︰朱古力花生醬撻($15/1)蛋白檸檬撻($13 /1)和特濃朱古力撻($13/1)等。

此外,小店的曲奇餅和蝴蝶酥同樣吸引,酥脆美味!口味有原味、咖啡、朱古力和抹茶,均有獨立包裝,方便食用。

而他們自家製的Tiramisu亦十分受歡迎的。Tiramisu口感Creamy,夾雜濃郁咖啡香。蛋糕重約270g,份量十足。同樣亦有多款口味選擇,除了原味,更有阿華田和好立克的港式口味。

有興趣的朋友可到>IG@lepatisseriefactory<查詢及訂購!

提提大家,購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

活動資訊

  • 地址 IG@lepatisseriefactory
  • 網店網店
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓