【觀塘好去處】觀塘植物盆栽掛飾DIY工作坊 自製簡約家居裝飾送禮/自用

2020.09.12

有時候想裝飾一下家居,其實都可以嘗試自製裝飾物!網購平台KLOOK就有不少DIY工作坊,今次就為大家介紹植物盆栽掛飾工作坊,完成後可以放在家裡增添氣氛,或者送給朋友都非常有心思!

植物盆栽工作坊位於觀塘工廈,全程有導師從旁指導,每一個步驟都仔細解釋。

植物盆栽編織步驟︰

量度6條一樣長度的綿繩後,將6條繩打結固定。然後分開3組,每4條繩為1組,開始編繩。每組都編好後扭轉繩結,在尾部分開每21組打結,再用一條小繩綁實,將末端剪齊或鬆開形成流鬚,將沙和植物放入玻璃瓶,最後放入編好的掛飾就完成。

另一款掛飾步驟︰

4條一樣長度的綿繩打結固定後,分開4組,每2條繩為1組打結固定,末端用水手結綁實。將沙和植物放入玻璃瓶,最後放入編好的掛飾就完成。

有興趣的朋友可以>>按此<<KLOOK購買。

活動資訊

  • 地址 觀塘成業街16號怡生工業中心B座1樓B6室
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓