【紅磡美食】黃埔超足料韓式牛奶綿綿冰!招牌焦糖海鹽/果蜜白桃粉雪冰/胡麻雪糕

文: Elly Lee
2020.11.20

香港專做刨冰的甜品店可以說是寥寥可數,黃埔有間主打自家製牛奶綿綿冰的小店「Sweet Craft」,專賣韓式入口即溶的粉雪冰,最受歡迎的口味是招牌焦糖海鹽。除了粉雪冰,還有軟雪糕、沙冰奶及多款特色自家調製飲料。價錢相宜,而且份份都超足料。即刻睇睇仲有啲咩好食啦!

「Sweet Craft」的店鋪裝潢大走日式簡約自然風,座位寬敞,坐得舒適。除了供應招牌牛奶綿綿冰,更有香滑芝麻和抹茶軟雪糕,及多款特色自家調製的飲料。

招牌牛奶粉雪冰的口味選擇尚算多,除了有人氣之選焦糖海鹽口味,更有香蕉可可、紅豆抹茶、黑糖紫薯,及果蜜白桃!用上韓國品牌刨冰機,刨出來的冰呈粉雪狀,口感細滑綿綿,入口即溶。

最受歡迎的當然是他們的招牌口味 — 焦糖海鹽($50),光是賣相都已經十分吸引。面層鋪滿自家製的忌廉芝士、Honeycomb和焦糖味爆谷,中間有焦糖醬及奶味濃郁的軟滑刨冰,而最底層更有蛋味香濃的手工製法式焦糖布甸。整個刨冰層次相當豐富,價錢相宜。

另一款同樣受歡迎的期間限定果蜜白桃口味($52),賣相超夢幻。面層鋪滿新鮮多汁的桃肉、味道酸甜的桃乾和忌廉芝士,中間加有白桃醬,底層更有牛奶布甸,整體味道香甜清新。

胡麻雪花軟雪糕($32)賣相都好吸引。芝麻味極香濃,更帶有微微芝麻鹹味,雪糕口感軟滑,加上穀物脆脆,口感倍添豐富。

這杯青森蘋果飲料($28)味道爽口清新。裡面有不少蘋果片和蘋果粒,夠足料。

活動資訊

  • 地址 紅磡黃埔天地百寶坊(第3期)地下G33號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至日 13:00 - 23:00
  • 電話35431101

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓