【聖誕好去處2020】尖沙咀K11 MUSEA聖誕期間限定店登場!香薰蠟燭/精品擺設/公仔/甜品美食

文: Eunice Lam
2020.12.18

今年聖誕,尖沙咀K11 MUSEA有多間聖誕期間限定店,香薰蠟燭、精品擺設、環球美食等應有盡有。大家可以買來佈置家居,或送給朋友作聖誕禮物,甚至可以買各式美食,即刻睇下期間限定市集有咩買啦!

12月17日起至27日,大家可以到位於K11 MUSEA不同樓層的聖誕期間限定店。期間限定店種類繁多,令人尤如置身冬日的歐洲小鎮。聖誕裝飾及精品方面,大家可以在特色精品店 Ho Ho Ho 買胡桃夾子公仔、木製手工玩具和音樂盒。而綠色生活設計店 HAUSTAGE也推出可持續發展或升級再造方式製作、充滿北歐風的節日精品。喜歡香薰蠟燭的朋友,就要留意香薰蠟燭專門店 00Rings的夢幻芳香的香薰蠟燭和擴散器。

聖誕Party當然不能缺少美食,今次聖誕期間限定店會有歐美食品店 Victor & Hugo Gourmet 的荷蘭手工芝士及比利時朱古力、法國高級食品店 Maison Argaud 以法國西南部貝亞恩的果醬和美酒、威士忌專門店 The Whisky Library威士忌、氈酒、伏特加、干邑和白蘭地、香港製造果仁醬專家The Nutter Company自家製天然果醬和雜莓果仁朱古力醬,以及MUSE EDITION 的首間Royal Truck快閃店選購每日限量的威靈頓牛柳。

另外,大家只要在聖誕期間限定店消費滿港幣$5,000,就可免費換領個性化的專屬聖誕吊飾,吊飾有金、綠、紫三款顏色可揀,並可加入橡果、檸檬、冷杉、尤加利葉和松果等裝飾。大家也可以直接購買吊飾,售價為港幣$120,在星期一至五下午2時至6時,周末及公眾假期下午1時至7時,更有專人為大家寫上名字。

活動資訊

  • 日期2020年12月17日 - 2020年12月27日
  • 地址 尖沙咀梳士巴利道18號K11 MUSEA

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓