Y Cocktail & Mocktail雞尾酒DIY套裝 有齊材料+調酒器直送到家輕鬆自製雞尾酒

2020.12.18

如果你是鍾意飲酒的朋友,雖然最近不能到酒吧飲酒,不過可以嘗試下自製Cocktail!Y Cocktail & Mocktail推出雞尾酒DIY套裝,有齊材料及調酒器直送到家,留在家都可以飲cocktail!

Y Cocktail & Mocktail推出的雞尾酒DIY套裝,有材料及調酒器之餘,亦有步驟說明。只要跟住調酒步驟說明去做,就可以輕鬆自製唔同款雞尾酒!

直送到家的材料包裡面有調酒器、酒、調味原料及玻璃杯,每份材料可調製2杯雞尾酒。

首先打開調酒器,加入酒,然後加入其他材料調味,再加入冰塊搖勻。打開調酒器瓶蓋,將酒倒入玻璃杯,最後放上裝飾就完成!

雞尾酒DIY套裝有幾款味道選擇,可選面交或郵寄到家(需另外付郵費),有興趣的朋友可以>>按此<<到Klook平台訂購。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓