【沙田美食】沙田新開韓國人主理正宗韓式便當外賣店 50款韓國小菜/韓式炸雞/醬油蟹/紫菜包飯卷

文: LorLor Lee
2021.01.16

鍾意食韓國菜的朋友留意喇!現在不一定要去尖沙咀韓國街,而是在沙田都買到地道正宗韓式料理、小菜等等。沙田新開一間由韓國人親自主理的韓式便當外賣店,有售多達50款韓式小菜,包括醬油蟹、醃蒜頭粒、醃泡菜,還有提供韓式便當、人蔘雞湯、海鮮煎餅等人氣韓式料理。

由韓國人主理的韓式便當外賣店ZAN CHEE在沙田新開分店,提供各種正宗韓國菜,有韓式便當、醬油蟹、人蔘雞湯、韓式豬腳等招牌韓國菜。

▼▼按圖即睇Menu價錢▼▼

韓式料理主食方面有韓國炒粉絲、韓式拌飯、紫菜包飯卷、炸雞、辣海鮮豆腐、醬油蟹湯等,韓式便當更可食勻不同人氣料理。

▼▼按圖即睇菜式推介▼▼

而小食方面有辣炒魚糕、海鮮煎餅、蟹肉蟹子煎蛋捲、炒豬腸等。

小菜則有多達50款選擇,例如泡菜、醃牛蒡絲、鵪鶉蛋、醃蒜頭粒、辣醃蒜心等。

▼▼按圖即睇小菜款式▼▼

活動資訊

  • 地址 沙田沙田正街18號新城市廣場L1一期157號舖
  • 開放時間星期一至日 11am - 8pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓