【荃灣美食】荃灣新開露天海景Cafe 無限時任坐!烤青醬牛仔骨/藍龍蝦尾肉Pizza/法式可麗餅

文: Elly Lee
2021.01.18

荃灣一向多美食!除了不同種類的掃街小食,更有許多特色Cafe。最近荃灣一間新開Cafe「WM Café & Bar」更坐擁露天無敵靚景,啱晒與朋友一同前來望住靚景休閒地嘆個美味午餐。Cafe提供各式各樣的西餐小食,包括即叫即烤的青醬牛仔骨、藍龍蝦尾肉Pizza和巴馬臣芝士珍寶帶子卡邦尼扁意粉等待,而且份量大,價錢親民,吸引了不少附近居民。行完荃灣Donki,不妨到這間Cafe嘆個下午茶吧!

荃灣新開Cafe「WM Café & Bar」地方十分寬敞,設有室外和戶外露天空間,室外裝潢走文青工業風,戶外空間可以看到一望無際的風景,更有海景睇!而且Cafe提供無限時用餐時間,讓客人可以更休閒地享受美食。

即叫即整的德州烤牛仔骨伴青醬配炸洋蔥圈及炸薯條($268),份量十足,適合3至4人享用。烤後的牛仔骨鮮嫩多汁,伴青醬食用,減低膩感,味道更加清新。

WM街頭迷你漢堡($148),共4款口味,包括安格斯牛肉、南美手撕豬肉、柚子胡椒烤雞和牛油果蝦,非常適合想一次過吃到不同口味的客人選擇。柚子胡椒烤雞和牛油果蝦味道比較清新!

西西里藍龍蝦尾肉薄餅($268),Pizza十分足料,每片都有藍龍蝦尾肉,龍蝦肉味突出。

巴馬臣芝士香煎珍寶帶子卡邦尼扁意粉($98),加入巴馬臣芝士煮的卡邦尼醬汁非常Creamy,每啖扁意粉都沾滿濃香醬料,食落滋味。

甜品方面,有芒果橙酒醬法式可麗餅($68),味道香甜,帶點微酸,很開胃。而另一款點品阿華田脆脆芝士餅同樣很受歡迎。

飲品方面選擇有很多。特別推介芝士奶蓋牛油果沙冰,飲落口感Creamy,奶蓋味濃香。口味清新一點的選擇有葡萄柚蜂蜜茶、芒果百香果青檸特飲。天氣寒冷飲杯熱騰騰的焦糖玫瑰Latte也是不錯的選擇。

活動資訊

  • 地址 荃灣大河道100號海之戀商場3樓3094號舖
  • 人均消費$51 - $100
  • 開放時間星期一至五11:00 - 22:00,星期六至日09:00 - 22:00
  • 電話2766 1112

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓