譚仔雲南米線聯乘卡通人物癲噹送四款特色揮春 大玩食字玩味設計!搣甩懶肉/笙體健康/和氣生菜

文: LorLor Lee
2021.01.25

臨近新年,譚仔雲南米線又有新搞作!譚仔聯乘人氣卡通人物癲噹,推出一系列四款創意揮春,大玩食字,包括包括和氣生菜(生菜)、搣甩懶肉(腩肉)、 笙體健康(竹笙)和金牛滿屋(金菇、牛丸) ,十分有創意,譚仔粉絲們睇睇揮春換領詳情啦!

繼「譚仔遮遮」、 「譚仔 2021 座檯月曆」,譚仔雲南米線今年新年,就邀請了人氣卡通人物「癲噹」合作,推出創意滿分又充滿心思的特色揮春,新一年為大家帶來滿滿的祝福!

 

譚仔雲南米線聯乘人氣卡通人物癲噹推出一套四款創意揮春,以食字的方式設計「譚仔特色」的賀年語,將各款人氣食材融入其中,包括「和氣生菜」(生菜)、「搣甩懶肉」(腩肉) 「笙體健康」(竹笙)和「金牛滿屋」(金菇、牛丸),仿佛是譚仔姐姐在跟各位拜年~揮春上還有 Q 版的譚仔姐姐和癲噹,被滿滿的食材、元寶和 金幣包圍,可愛生動,譚仔迷不容錯過。

Click圖睇睇揮春設計

換領詳情
2021 1 20 日起,凡於譚仔雲南米線全線分店惠顧外賣自取(不包括網上點餐平台的訂單),即可免費獲贈一套四款的「譚仔雲南米線 x 癲噹揮春」。數量有限,送完即止。

活動資訊

  • 地址 譚仔雲南米線全線分店
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓