【元朗好去處】元朗生態園動物零距離接觸 馬術體驗/巨型滑草場/鮮摘士多啤梨

文: David Tse
2021.02.06

大家認知中的元朗除了可以行山和看楓樹以外,其實還可以零距離接觸不同種類的動物,例如馬匹、山羊、孔雀等等。大家可以親手喂食動物之外,更可以體騎術,在沙圈騎馬,適合一家大細同樂,讓小朋友放電之餘,亦有教育意義。

生態園位於元朗大棠,場地佔地相當大。園內的大棠騎術學校,為全港最大面積的私人馬場之一。馬房飼養不同大小的馬匹,大家可以親手喂食他們,或親身體驗騎馬樂趣。而且亦設有團體參與的馬術入門體驗日營。

但要特別注意,因應肺炎疫情關係,馬房將會暫時關閉或調整開放時間,大家要留意官方Facebook所釋出的消息!

 

場內亦有其他動物可以參觀,例如山羊、孔雀等等。柵欄外亦有一兩隻山羊寶寶隨意奔跑,小朋友也可以隨便親近。

還有季節限定的士多啤梨園,但大家前往採摘前建議提前詢問,避免士多啤梨被人摘曬。

最後有巨型滑草場,享受奔馳快感。場內有滑板租借,最適合小朋友放電,盡情玩樂!

大棠有機生態園

 

活動資訊

  • 地址 新界元朗大棠山道11號
  • 2470 2201大棠有機生態園
  • 開放時間09:00 - 18:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓