【九龍灣美食】全新創意餃子專門店「餃子駅」登陸九龍灣 即叫即包!手工招牌海膽/蟹粉蟹肉餃

文: LorLor Lee
2021.02.08

餃子相信是不少人日常主食之選,最近九龍灣就新開一間全新餃子專門店「餃子駅」,主打以款式新穎、以新鮮手工擀皮包成的餃子,例如有蟹粉蟹肉餃、招牌海膽餃、黑松露松茸豬肉餃等等,大玩創新口味,鍾意食餃子的朋友不妨一試!

「餃子駅」選址九龍灣MegaBox,裝潢簡約舒適,更特別設有玻璃櫥窗,讓客人可一覽廚師制作過程。

店舖選選用優質日本麵粉,並以人手現場即擀製作餃子皮,餃子新鮮包製。店舖有12款滋味餃子,當中分為三大類別,包括創意鮮味系列、潮人必食系列,以及經典風味系列 

當中包括蟹粉蟹肉餃招牌海膽餃海參三鮮餃蝦三鮮餃拉絲芝士粟米餃等等。亦有較傳統的菜豬肉餃芹菜豬肉餃白菜豬肉餃以及適合素食人士的素菜餃等選擇。大家可以選擇灼餃、煎餃或外賣生餃,亦可以自行配搭「餃子駅」精選的餐前小食,如醬油皮蛋、醬油手拍小黃瓜及酒醉雞翼尖等等。 

活動資訊

  • 地址 九龍灣MegaBox地下4號舖
  • 開放時間星期一至日上午11時至晚上9時半
  • 電話2333 0977

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓