【尖沙咀美食】尖沙咀1500呎港式漢堡新店 日售600個漢堡 足料爆汁!$40歎慢煮芝士牛堡

文: Elly Lee
2021.02.26

「嘉寶漢堡」這個名字相信大家都不感陌生。15年於葵涌光輝圍起家的嘉寶漢堡,主打足料自家製港式漢堡,漢堡扒以慢煮方法製成,最平$40食到足料芝士牛堡!葵涌和尖沙咀分店一直都深受客人歡迎,最近更由細鋪搬大鋪,尖沙咀新鋪佔地1500呎,環境更加寬敞,光線充沛,客人吃得更舒適。

嘉寶漢堡的1500呎尖沙嘴新鋪地方寬敞,讓客人坐得舒適。漢堡店設有自助餐具、醬料區域,方便客人可以自行提取。以後來到嘉寶漢堡便能夠慢慢享受足料漢堡的滋味。

這份招牌烤菇芝士牛堡($57)更是人氣之選。嘉寶漢堡的漢堡扒是以慢煮方法製成,慢煮方式將肉汁和牛的香味鎖緊。當接到Order便會即刻將漢堡扒、烤菇和醃製好的洋蔥煎香,牛味香濃之餘,配上香烤大菇和洋蔥配料仲非常惹味。

除了惹味牛堡,嘉寶漢堡亦有提供許多漢堡口味選擇。這份BBQ菠蘿雞扒堡($40),菠蘿味道清新,雞扒大塊肉嫩,配上惹味的BBQ醬料,食落好滋味。大食的你亦可以選擇這個超足料大份的蝦牛堡($62)。炸蝦餅部分是用上蝦肉打成蝦膠,加入蝦粒,再炸成蝦餅,食落口感爽彈,亦食到蝦肉的鮮味。

漢堡店裡的所有漢堡包均可以加$16升級為套餐,配小食及飲品。小食方面款式豐富!有炸燒賣、炸蕃薯條(+$5)和粟米片雞塊(+$10)等。

活動資訊

  • 地址 尖沙嘴寶勒巷9-11號和益中心地下
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至星期日,下午12:00 - 下午10:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓