【深水埗美食】深水埗新開親民手工漢堡誠意小店 新鮮手打漢堡扒!足料芫荽/濃厚沙嗲安格斯牛堡

文: LorLor Lee
2021.04.20

深水埗這間新開的手工漢堡店「麻堡」主打多款創意口味手工漢堡,包括有芫荽安格斯牛肉漢堡、沙嗲安格斯牛肉漢堡、麻辣雞扒漢堡等等。除了用上不同自家研發的醬料之外,就連漢堡扒亦是每日新鮮手打製作,每塊都足料有誠意,以親民抵食的價錢帶給大家高質手工漢堡,有興趣的朋友要試吓喇!

深水埗新開一間手工漢堡專門店「麻堡」,材料高質,價錢親民。漢堡扒每日均由人手每日新鮮手打製作,混合安格斯西冷及肥牛,牛味香氣濃郁,手打過程亦能令漢堡扒鎖住肉汁。

芫荽安格斯牛肉漢堡($78),淋上由香草、洋蔥、芫荽等材料的自家製芫荽醬,中間加入大量新鮮芫荽,增加口感層次,清新芫荽味,更肉汁豐富的漢堡扒都好夾!

沙嗲安格斯牛肉漢堡($78),沙嗲醬同樣自家調製,用上沙茶醬、花生醬、椰漿及蒜蓉等,厚厚一層搽上安格斯漢堡扒上,充滿地道港式風味。

麻辣雞扒漢堡($58),採用自家研發的招牌麻辣醬,以麻辣雞煲為靈感來源,設有大、中、小辣三種辣度提供。雞肉嫩滑,整體香辣惹味~

餐廳亦有提供其他小食及特飲,其中人氣小食有雞翼,6款口味任君選擇,包括蜜糖芥末、麻辣、黑松露、海苔岩鹽、水牛城及檸檬胡椒口味。特飲方面推介蝶豆花青檸特飲、紅菜頭乳酸特飲等,清新解渴。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓