荃灣海濱新打卡位 超巨癲噹開心村

文: U Magazine
2021.04.28

去荃灣海濱「維港癲噹開心村」打卡掂呀!2 米高的癲噹以及阿讚貓立體頭像超巨型,好搶眼,地面仲有最佳打卡位指示,方便你不同造型的癲噹打卡。咪以為只得村口咁少影相位,沿海傍行有好多新發現,如性感癲噹美人魚、癲噹歡樂農場,個人最愛癲噹小巴站,坐入小巴敲響鈴鐺小朋友最開心,成條路線來回連影相都玩到一個鐘。海傍好 chill 歎杯咖啡之時,仲可以將杯放於特製癲噹私家咖啡枱,或於移動低矮石壆的棋盤桌,放置隨身小物和飲品杯,桌面有不同類型的棋盤,棋子記得自備喎!

把不同造型的圖像轉化為「觸感圖」,讓視障人士能透過指尖觸摸。


癲噹小巴站。

可左右移動的餐枱桌面有不同類型的棋盤。

荃灣海濱欄杆有 24 個私家咖啡枱。

維港癲噹開心村
日期:即日至 10 月 11 日
地點:荃灣海濱公園長廊(荃灣西地鐵站 B1 出口,右轉步行 5 分鐘)


活動資訊

  • 日期2021年4月28日 - 2021年10月11日
  • 地址 荃灣海濱公園長廊(荃灣西地鐵站 B1 出口,右轉步行 5 分鐘)
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓