【便利店新品】香港買到日本東京人氣手信S’MORE烤棉花糖撻 北海道牛奶布甸雪米糍新登場!

文: LorLor Lee
2021.05.10

日本東京人氣手信─S'MORE烤棉花糖撻香港7-11便利店都買到喇!除了日本手信之前,今期新品更有不同新口味雪糕,如樂天雪見大福北海道牛奶布甸雪米糍、Dreyer's D-COLLECTION士多啤梨北海道牛乳扭紋脆筒及靜岡焙茶北海道牛乳扭紋脆筒,各位甜品控不妨到7仔入貨啦~

7-11便利店今期推出一系列新品,當中有日本東京人氣手信─S'MORE烤棉花糖撻!

烤棉花糖撻一共分為兩種吃法,除了打開包裝袋直 接品嚐富有彈性的烤棉花糖撻之外,最推薦的食法 就是打開包裝袋放入微波爐加熱 5 秒鐘,就可以嘗 到拉絲口感而且暖暖的棉花糖。

今期新品更有不同新口味雪糕,如樂天雪見大福北海道牛奶布甸雪米糍、Dreyer's D-COLLECTION士多啤梨北海道牛乳扭紋脆筒及靜岡焙茶北海道牛乳扭紋脆筒

Click圖睇睇便利店新品:

活動資訊

  • 地址 7-11便利店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓